lördag 14 maj 2011

Mitt första inlägg som bloggare

Nyfikenheten blev för stor. Kan även jag ha en blogg? Jag som inte klarar av att hålla igång min "egen hörna" på klubbens hemsida? Kanske blir detta lättare, sätt från en egoistisk vinkel, då egen blogg främjar mig själv i första hand utan att rikta sig med viktig information till någon särskild. Här finns med andra ord inga krav på riktighet i innehåll förutom att de fakta som presenteras skall vara korrekta och mitt samvete rent. Det tror jag att jag skall klara av.

Mitt syfte är att dela med mig av mina erfarenheter på både träning och tävling. En och annan berättelse från mitt liv som löpare både innan och efter ultradebuten 2004. Här finns en del att ta av.

Jag stöter på människor varje vecka i olika sammanhang som inspireras av det jag gör, och jag hoppas att med detta kunna nå även flera.

2 kommentarer:

  1. Välkommen till blogg-världen! Ser fram emot att få ta del av din värld!

    SvaraRadera